-
Ik sta midden in het leven, heb geld, investeer in nieuwe innovaties en geniet volop van het leven.
Een groot gedeelte van Nederland behoort tot de 40+ doelgroep. In 2022 is dit maar liefst 53% van Nederlandse bevolking. Deze 53% heeft 90%
-
Social Lift
Social Lift Wel eens van social lift gehoord? Een campagne van ons met een Travel/Reis partner leverde 16 duizend vind ik leuks op 2651 personen
-
Media tips & trends – bereik senioren, ouderen
50-plus Marketing & Trends Een sterk veranderend medialandschap zorgt ervoor dat u de aandacht van de consument moet verdienen in plaats van inkopen via de
-
Ik sta midden in het leven, heb geld, investeer in nieuwe innovaties en geniet volop van het leven.
Een groot gedeelte van Nederland behoort tot de 40+ doelgroep. In 2022 is dit maar liefst 53% van Nederlandse bevolking. Deze 53% heeft 90% van
-
Social Lift
Social Lift Wel eens van social lift gehoord? Een campagne van ons met een Travel/Reis partner leverde 16 duizend vind ik leuks op 2651 personen gaven
-
Media tips & trends – bereik senioren, ouderen
50-plus Marketing & Trends Een sterk veranderend medialandschap zorgt ervoor dat u de aandacht van de consument moet verdienen in plaats van inkopen via de traditionele
Sorry, no posts matched your criteria.